پرسشهای همیشگی
ثبت سفارش
۱ - چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی زی کاسنپت پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل کنید.
جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبتنام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
اکنون سفارش شما ثبت شده است !
پس از ثبت سفارش فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت "سفارشات من" می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.
۲- آیا می توان بدون ثبتنام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟
خیر، شما برای ثبت سفارش در zisto.re حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبتنام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .
شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی زی کاسنپت خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.
۳- چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
در صفحه هر محصول قسمتی به عنوان راهنمای سایز وجود دارد. با کلیک کردن بر روی " راهنمای سایز" می توانید سایز مناسب خود را با توجه به نوع محصول انتخاب نمایید.
۴- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟
خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با زی کاسنپت تماس بگیرید ، حتما راهنماییتان میکنیم.
۵- چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟
می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت " سفارشات من" از وضعیت آن ها مطلع گردید و یا با زی کاسنپت تماس بگیرید.
شما با خیالی آسوده می توانید خرید اینترنتی خود را پیگیری کنید!
۶- آیا میتوانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی زی کاسنپت خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص شود؟
بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله " اطلاعات ارسال" می رسید با انتخاب " افزودن آدرس جدید" ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاین پرداخت گردد، تحویل گیرنده سفارش باید به هنگام تحویل آن ، کارت شناسایی داشته باشد.
اگر نیاز دارید که تشریفات خاصی برای هدیه دادن و ارسال آن داشته باشید، حتما با زی کاسنپت تماس بگیرید. ما تمام تلاشمان را برای اهدای عالی آن با سلیقهی شما به کار میگیریم.
زیورآلات یکی از بهترین هدیهها برای همه افراد است. شما می توانید به دوستان و عزیزان خود هدیه ای ارزشمند تقدیم نمایید!
۷- آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟
شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید. بدیهی است که فرآیند ارسال کالا و پردازش آن مطابق زمانبندی ارائه شده و در اولین ساعات اداری بعد از ثبت اتفاق میافتد.
۸- آیا بعد از ثبت سفارش نیاز است برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه اینترنتی زی کاسنپت تماس بگیرم ؟
خیر ، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز ما با شما تماس خواهیم گرفت.
نگران نباشید. آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!
۹- آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت نمایم ؟
جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد. با این حال اگر فکر میکنید تلفنی راحتترید ما از شنیدن صدای شما و دریافت سفارش به شکل تلفنی هم خوشحال میشویم.
شما با هر روشی که دوست دارید میتوانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه میکنیم!
۱۰- آیا می توانم حضوری خرید را انجام دهم؟
بله، شما میتوانید با حضور در خانهی طراحان زی، به شکل حضوری خریدتان را انجام داده و کالاها را از نزدیک با هم مقایسه کنید. ما در زی کاسنپت از دیدن شما خوشحال میشویم. فقط در صورتیکه که کالای خاصی را مدنظر دارید، به ما اعلام کنید تا برای شما نگهداریم.
پرداخت
۱- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟
همه مشتریان عزیز فروشگاه زی کاسنپت می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند . همچنین جهت رفاه حال شما، فروشگاه اینترنتی زی کاسنپت امکان پرداخت در محل و امکان واریز کارت به کارت به شماره کارتهای اعلامشده در وب سایت را در تهران به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیقتر لطفا به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
۲- از کدام کارتهای بانکی برای پرداخت هزینه خرید آنلاین خود میتوانم استفاده کنم ؟
شما میتوانید با استفاده از تمام کارتهای بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
۳- برای پرداخت در محل چه شرایط و محدودیت هایی وجود دارد؟
فعلا فقط در تهران امکان پرداخت در محل وجود دارد و متاسفانه در حال حاضر برای تمام مناطق کشور امکان پرداخت در محل وجود ندارد. همچنین در صورتی که تعداد و مبلغ سفارش شما از یک میزان خاصی بالاتر باشد توسط همکاران زی به شما اطلاع داده می شود و آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.
۴- در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم ؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.
۵- آیا می توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساط بپردازم؟
خیر ، متاسفانه در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.
۶- آیا پرداخت اینترنتی در زی کاسنپت امن است ؟
ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونهای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی زی کاسنپت بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید.
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارش
۱- پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.
۲- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زی کاسنپت به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
زی کاسنپت یک فروشگاه آنلاین است و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم اما در صورتی که علاقهمندید سفارش خود را در محل تحویل بگیرید با ما هماهنگ کنید، ما در خانهی طراحان زی از دیدن شما خوشحال میشویم.
۳- هزینه ارسال سفارش چقدر است ؟
هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد.
۴- آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم ؟
بله در صورتی که زمان دلخواه شما برای ما ممکن باشد همه تلاشمان را میکنیم که در روز و ساعت دلخواهتان تحویل دهیم.
زمان رسیدن ارسال های خارج از تهران با توجه به مکان تحویل سفارش متفاوت است، معمولا پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت طول می کشد تا سفارش بدست شما برسد اما زمان دقیق آن را نمی توان تعیین کرد.
هدف ما همواره جلب رضایت شما است!
۵- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شوند ؟
همه سفارش های مشتریان، پس از طی مراحل پردازش، هر روز تحویل واحد پستی نزدیک خانه طراحان زی میشود.
۶- آیا می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟
بله، شما می توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پست شده را در آدرس زیر وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.
۷- تحویل اکسپرس در تهران شامل چه محدوده های است؟
در حال حاضر فقط سفارشهایی که در محدودههای زیر در شهر تهران قرار دارند امکان ارسال توسط پیک فروشگاه آنلاین زی کاسنپت را دارا هستند و سایر محدودهها از طریق پست یا تیپاکس ارسال میشوند:
از سمت شرق:
تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرسهای به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)
از سمت غرب:
بزرگراه همت (منطقه ۲۲) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر
تا کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج
از سمت جنوب:
تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد که برای این دو منطقه ارسال با پیک مقدور است.
از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه ارسال با پیک مقدور است)
مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده تحویل از طریق پیک نیستند.
۸- آیا میتوانم در زی کاسنپت برای کسی کادو بگیرم و تحویل او شود؟
بله انواع زیورآلات از بهترین کادوهایی است که همه را خوشحال میکند. شما میتوانید کالای خود را خریداری کرده و ما برای فردی که می خواهید به او دهید ارسال کنیم. اگر میخواهید کادوی شما بستهبندی و کادوپیچی خاصی داشته باشد و یا تشریفات دیگری را در ذهن دارید با ما تماس بگیرید. ما آمادهایم تا بهترین تجربه را برای شما خلق کنیم.
خدمات پس از فروش
۱- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
شما ۲۴ ساعت فرصت دارید تا علت بازگرداندن را به زی کاسنپت اطلاع دهید پر درصورت موجه بودن و نیز ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی زی کاسنپت وجود ندارد.
۲- اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟
در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به ما اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.
برای آشنایی بیشتر با شرایط خدمات پس از فروش به صفحه روشهای بازگرداندن کالا مراجعه نمایید.
۳- اگر کالایی که خریدم ایراد، یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟
لطفا حتما صفحه رویه های بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه کنید ، در آن جا تمام این موارد با جزییات کامل نوشته شده است. شما همچنین می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما آمده است با همکاران زی کاسنپت در تماس باشید، آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.
همکاری با زی کاسنپت
۱- من طراح زیورآلات یا لباس هستم. چگونه می توانم با زی کاسنپت همکاری کنم؟
از آشنایی با شما خوشحالیم، زی کاسنپت برای انتخاب طراحان و طرحها، قوانین سختگیرانهای دارد تا با کیفیتترین طرحها و طراحان کشور را به گرد هم جمع کند. برای آشنا شدن این قوانین به صفحه همکاری با زی مراجعه کنید.